Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Tuesday, January 24, 2012

Jyeah ke ape ?

Aku pun tak tahu kenapa orang suke tulis JYEAH tu. Aku pun nk jgak tulis. HIHI.

Tak ni ha, baru ni sekolah aku ni buat rentas desa. Aku rasa larian kalini, lebih pendek dari tahun lepas. Ok :) Nevermind. Lagi bagus ? Don't ya think so ? Oh, btw, rumah purple number last, dalam masa yang sama, aku adalah penghuni rumah purple. Oreng menang. :(

A: Ish, aku tak tau ape dosa aku.
Me: Apesal kau? meroyan begini rupa ?
A: Tak delah. Setiap rumah sukan yang aku masuk selalu number last. 2 tahun berturut-turut kau tau ?
Me: Aku pun sama.
A: Ape kita ni bawa malang ke ape ?

Sorry kawan, kau je. Aku tak bawa malang : D harhar.
Sekarang ni, aku pergi mana-mana, mesti ade cop 1 MALAYSIA. Buku teks aku pun ade cop 1 MALAYSIA.

Kasut KungFu hanya boleh dipakai sehingga raya CINA lpas habis practice Kung Fu. Tpi ni kasut ballet.
















OH YA, tolong beritahu aku adakah kau akan rasa bangga sehingga kembang lubang hidung dan organ dalaman sehingga 10 inci sekiranya anda terpilih memasuki kelab RUKUN NEGARA ????? erhh, tolonglah. Pihak yang bertanggungjawab dekat sekolah aku ni, tolonglah wujudkan kelab PHOTOGRAPHER!!! Tolonglah fahami 1MALAYSIA benteng brrrr(tak ingat)

0 comments: