Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Tuesday, January 31, 2012

Saya nak berubah

Okay, saya janji saya betul-betul nak berubah. Lepas ni, saya tak nak dah letak Default picture gambar yang gedik-gedik. Saya janji. Saya nak berubah betul-betul tahun ni. Kalau pakai kemeja, saya tak nak singsing lengan dah. Pergi sekolah, saya pakai inner tangan.
Saya nak bercakap dengan kawan-kawan saya guna perkataan "SAYA-AWAK" kecuali kawan yang terlalu rapat dengan saya. I'll try to put up a smile on my face all the time as well to show my respect and as sedekah. And no more bengong bangang bongok. No more.

Comel kan wanita muslimah ni ?

I just want to be a lovely and sweet person. Saya akan cuba gerakkan pandangan saya kalau saya terpandang mata lelaki. Saya akan cuba jaga aurat saya sebaik mungkin. Saya dah tak kisah kalau orang nak cakap saya kuno. Saya tengah berusaha, tolong doakan saya ya

Setan durjana, tolonglah pergi.

0 comments: