Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Saturday, November 19, 2011

Dinner Part I

Hey guys. Wassup ? So, how's your holiday. Mine is kinda bored. I've planned something with my buddies, but yet, it doesn't seem to be going. But I'll try my best to make my holiday to be the awesome one with my buddies and family. Oh yeah, Good Luck to all students in my school for their lovely SPM.


Okey, enough english kau yang broken tu. Sekarang aku nak cerita pasal dinner kelas aku yang julung kalinya diadakan di sebuah restaurant 5 stars tu. Kalau nak tau, kelas kiterang ni hebat, cikgu siap puji lagi. Dengan sifat kerjasamanya, kasih sayangnya, tolenrasinya. Sebab budak kelas mana ade buat dinner-dinner mcm kelas kiterang buat ni. #SENYUMSAMPAITELINGA :)

Occasion: 2AB class Dinner
Date: 11.11.11
Avenue: New Horizon Garden

Betapa tak bertuahnya diri hamba ini. Si Puaka ni pun menang cabutan bertuah.

Adelah certain people kena pergi awal, termasuklah aku. Aku tukang bawak kek je. Kek tu pun anak Dato' Long Mustafa yang buat.Okey, ni aku nak cerita ni. Time aku dalam kereta dgn AJK yang lain, tetiba ade call dari anak omputeh ni, dia cakap keta dia takdek minyak. Semua orang dalam kereta tu terkejut beruk. Pakcik Rashid pun kod. Dekat traffic light WONG AH JANG tu dia buat prank. Kiterang ingatkan prank, rupenye betul2. HAHA, kelakar betul. Ish anak omputeh ni.




Bila sampai tempat tu, masing2 nyorok, sebab malu, mujur ade seorang cikgu bersma ank2nya. Tak tau nak wt menda sebab semua dah siap. Nak tunggu bas, lama gila. Malu dengan waiter/waitress tu.



Bersambung......

0 comments: