Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Wednesday, November 16, 2011

DUNIA.

Aku melepaskan STRESS, maaf.


Haritu aku pergi TC. Kasut bro ni bapak panjang. Sebulan tak basuh kot.


Aku tak faham kenapa manusia tak faham perasaan manusia yang lain sedangkan manusia yang tak faham perasaan manusia yang lain ni manusia jugak sama je.

Dalam otak aku ni tak pernah pun wujudnya application yang setiap kali periksa, kena dapat TOP 10. Otak aku ade macam-macam nak difikirkan. Bukan senang nak kekal TOP 10 setiap kali periksa.

Aku rasa macam lifeless bila mak aku cakap budak yang gatal gelenya nak dekat budak form 4 pun boleh score periksa last tahun. Aku tak.

Aku rasa menyampah gila bila ada budak kelas lain naik kelas, lepastu berlagak. KONON, kau lah yang dapat 8A tu eh ? Khazanah negara kau yang punya.

Kalau lah ada 10 orang yang beri semangat masa aku down @ depressed sebab result dalam rumah aku ni, dah lama aku berjaya dalam hidup. Ni tak, aku sampai lupa nak SPIN kain, pakai sidai je kain yang basah kuyup tu.

Tak boleh ke manusia jadi baik sikit dengan manusia. Kalau lah aku tahu tempat seko2 dalam sekolah tu, aku dah lama hantar surat layang tulis "KAU KEJAM, aku sumpah kau."

Dunia memang kejam dan tidak adil.
Benda-benda yg ada dalam dunia ni adalah untuk kegunaan manusia.
Manusia ada di dunia ni adalah untuk menggunakan semua benda.
Masalahnya, dalam dunia yang kejam dan tidak adil ni, manusia dipergunakan oleh benda.
Do you understand the hyperbole that I try to tell ? 

0 comments: