Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Wednesday, November 23, 2011

Dinner Part II

Haida's picture :) I have a permit to publish this.



Okay, walaupun baca skrip, tapi aku rasa it's hilarious. Tahun depan aku nak gabungkan korang dengan Fazrien Umas <<<< Nama FB.

Ade 20 cabutan bertuah, yg peliknya, satu pun aku tak kena. Puiii,sial lah.


Bak aku nak sambung balik cerita ni. Aku tak ingat pukul brapa Bas sampai dgn tetamu VIP, yg pnting mmg lama. Kiterang siap berposing lagi dlm tu.


All i can see is flashing light on that night.

Budak lelaki ayu parok malam tu. Muka macho gile. Tak boleh blah kalau posing. Pastu berangan jadi rocker atas pentas. Aku nampak ye  ^_^

Sorry lah adik2 ye. Akak ni tak reti potong kek. Jadi kek coklat yang rangup berperisa coklat ditaburi chips chips pecah bile dipotong. Shalyca pulak pergi duduk atas kek tu atas bas masa balik, tak sompat eden nk merasa kek tu.



She is absolutely mak mertua that night. :) Baqi and the gang love her : ) I am excluded from it
Okay, here's the best part of me that night. : ) It seems to be awful but I really need to wrote this untuk buat orang lain jelous. HIHI, kita duduk semeja dengan mak mertua :) Actually, she's not my mak mertua, I just call her mak mertua because she looks like my mak mertua if she get mad when she teaches us in the class. So, you know the story know. Don't get me wrong, I'm not being sarcastic. I still think that she is one of the best teacher in history :)

 bawak guitar, tapi tak strum pun aku tgk. Ntah pndai ke dok.

0 comments: