Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Wednesday, December 7, 2011

Nazmi Faiz dah adaaaaaaaaaaaaaa

Kalini aku nk type pnjg2 ah. Aku tau, bdk pompuan mesti baca punye, pnjg mne pun, klau dah minat kat si Nazmi ni, comfirm dia baca. Walaupun, aku sepatutnya siapkan modul yg diberi oleh cikgu.

Dah2, aku mahu bicara pasal

NAZMI FAIZ MANSOR


Kau memang kuno dan memang penyokong INDONESIA masa sukan sea haritu kalau kau tak kenal NAZMI FAIZ MANSOR. nah, gambr dia, amik kau.

Aku memang pisah letak gmbr dia yg pling yewwww.
Sekarang ni zaman modern, pengguna rempit dah kian lupus. Aku tak nk cetus fenomena wwwwww lagi. 

Amik kau, kau tgklah, handsome mana midfielder harimau muda ni. Aku pelik, macam mana diorang boleh minat dekat Nazmi ni.


Haritu aku dgr dekat stesen radio org tua. org tua means, my mother's favourite station (THR kot, aku tak ingt). Tetiba pulak aku dgr nama Neelofa date dgn midfielder harimau muda. HAHA, aku gelak sakan dalam hati. Mengamuk lah budak2 ni lepas ni.




Ini dia NADIA ISMAIL. Kwan Nazmi punye adik. kawan ke gewe ke awek ke aku tak tau. Kau tnye sndiri.


Budak free hair mesti lawa.
Klau pakai pashmina tutup semua, mesti lagi lawa aku rasa.

0 comments: