Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Friday, December 2, 2011

Mathematics lagi. Maaf.

I really need help.


Maaf, aku cerita lagi psal MATH


Rubik's Cube.
Teori mengatakan orang yang dapat menyelesaikan menda ni dalam masa kurang drpd 5 minit. Terlebih genius. Klau hang boleh buat kurang drpd 10 minit, hang mmg bijak. Okay, aku prnah buat menda ni. Tapi 1 side je lah, kurang dri 2 minit mcm tu lah. Aku tgh pelajari how to solve rubik cube dari yg expert dlm rumah ni. It's freaking me out.

Org yg ajr aku tu tak habis2 ckp, patut lah tak pndai MATH. okey, terasa !
Padahal mse form 3 dulu pun, dia selalu kena mrh dgn mak titeww sbb asyik fail je MATH dyewwwww.
identiti tidak dikenalpasti. *tibeee,pdhal duduk satu rumah


Saya berikrar akan mempelajari RUBIK CUBE demi mathematic dan dalam masa yang sama, saya tidak akan mengabaikan mata pelajaran lain terutama bahasa ibunda iaitu BM, demi mencapai keputusan yang memberangsangkan sebelum percubaan PMR.


I vowed to learn Rubik's CUBE for mathematics and at the same time, I will not ignore other subjects, especially my mother tongue, Malay, to achieve favorable results before trial PMR.

Sifu: Boleh caye ke mu ni ?
Gua: arrr, tgk ah dulu, bro.

0 comments: