Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Thursday, April 19, 2012

Malaysian



labah
Somewhere in my school during the ChoralSpeaking.



















Saya.
Saya tahu saya tak sepatutnya baca buku novel ke cerita ke ape ke sebab tahun ni saya nak periksa. Periksa penting tau ? Saya juga tak tahu macam mana nak beritahu pengerusi unit beruniform saya, yang saya tak nak masuk kawad, sebab saya periksa tahun ni. Saya tahu, saya tak sepatutnya berlegar-legar dekat sini sebab saya sepatutnya pergi belajar.

Mereka.
Mereka tak sepatutnya denda budak tak pakai baju PJ lengkap di tengah panas berjam lamanya hanya kerana duit $$$$. Maksud saya, seluar PJ sekolah. Maksud saya, koperasi sekolah. Maksud saya, nak duit orang je tau. Kalau awak tak faham lagi, diam je. Maafkanlah saya.

Saya tau saya tak sepatutnya bercakap banyak. Tetapi saya hanya menggunakan FREEDOM OF SPEECH saya sebagai makhluk bumi. Sepatutnya kita semua tak payah bayar cukai tanah, cukai bot, cukai kapal, cukai ape je lah. Kerana tanah dan bumi dan semua ini milik Allah. Kita hanya pinjam.


0 comments: