Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Saturday, July 2, 2011

Yesterday Field Trip Madagascar .

Hi , my name is Ostrich .


















Dear dumb blog , ok , aku mengarut . Nmpk tak gmbr tu . Haa , tu lah OSTRICH . bukan unta . Ade kwan aku selok tgk mnda ni . "Eh , eh , untaaaaa ". itu bukan unta . Smlm ade lwatan . Satu klas pergi . Wahh , rajin , kelas aku kelas kedatangan penuh smlm . Sbb klas lain kena lari LARIAN 1 malaysia . HAHA ! Gmbr tu aku nk buat BOKEH , tapi tk jdi sngt , well , I'm not an amateur Photographer . Aku ade isi nama dkt ostrich tu . aku pnggil dia MADAGASCAR . oke , bukan pulau madagascar dkt AFRICA TU , and neither MADAGASCAR movie .
Why it is MADAGASCAR ?
Mse buat lawatn smlm , kiterang jumpe

Yooo , man . Meet me , Lemur . Saya brlakon dlm crita MADAGASCAR tu .


















Oke , mse kiterang tgk mnda tu , kiterang ingt monyet lah beruk lah . Pastu aku ckp , eh tu bkan monyet , beruk pun bukan . Ni LEMUR yg dlm cite MADAGASCAR tu . Aku rse ade dkt TV3 . Yg jdi KING tu . Comell gile <3 . Lpastu dia wt bunyi , UKKK ,HUK HUK kuluk uhuk kuluk , ahhh , aku tak pndai sbb aku bukan LEMUR , korang nk dgr , prgi cari sndiri dkt ZOO . Lpas tu si ostrich tu lari2 , aku tak prasan , kwan aku tgk dia mlepaskan hajat , maka terjadilah lombong emas yg berbau semrbak di situ . Aku tgk mse last2 dah , sbb aku heran kwn2 aku mnjerit , aku pun crilah ape puncanye . Dan inilah puncanya . Jadi , aku namakan binatang yg brnama ostrich tu MADAGASCAR .




Sincere : AJ De's

0 comments: