Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Monday, November 19, 2012

Hantu

Assalamualaikum semua. Kita ingat kita nak buka kedai jual baju Korea la. Tapi Online lah. Beli sikit je dulu. Tapi nama kedai cam lawak je abang kita cakap. Rockk sangat lah ape lah. pffft.

Haa, sebelum tu, Rasulullah S.A.W menggalakkan kita semua makan telur PUTIH DAN BUKANNYA KUNING. Orang yang makan telur kuning tu sama saja dengan orang yang hidu asap rokok dan merokok. Cuma makan telur kuning tak haram :)
Saya buat research dekat google dan beberapa orang yang pandai.
Senyum sampai telinga. Sapa entah cakap Nabi Muhammad mengamalkan makan telur kuning. Tak boleh blah betul, penat je mulut aku bertaki dengan dia.

Well, haritu saya dan beberapa kawan pergilah tengok wayang. Then kami semua jumpa budak yang sangat famous dan pernah masuk TV dengan Qi Razali dlm rancangan exchange student dekat 8TV tu. Wahhhhh! Kita senyum, dia senyum balik. Kita suka lah orang macam tu.

Lepastu, saya jumpa penghuluwati kem tahun 2012. Herrrm, dia pun tengok cerita yang sama kami tengok. Cerita hantu omputeh. Agak comel lah jugak hantu hantu omputeh ni. Yang memang tak boleh lupanya, boleh pulak anak si hero tu, tak jumpa tandas bila pindah rumah baru. Satu wayang tu gelak macam kehape.

Satu lagi, masa si suami isteri tu bertengkar. Saya translate eh,

Wife   : Awak nak kita duduk dekat dalam rumah yang ada orang kena mati kena gantung dekat pokok ? Awak tak fikir blalalalalalal.
Hubby: Bukan. Bukan, dekat dalam rumah, tapi dekat luar rumah.

Pastu ada banyak lagi yang lawak. Yg tak boleh blah nya, kawan saya sorang ni, buat gila, mungkin terkejut tengok cerita ni, dia pergi keluar ikut tempat lain. Puas saya dengan SuAdnan cari.

0 comments: