Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Wednesday, September 7, 2011

Nak jadi ape besar nanti ?

Aku tahu aku tak kuat, sebabtu aku menangis. Aku tahu, dah tertulis semua ni. Aku tahu bila dia dah tiada, rumah, mesti sunyi. Aku tau dia tak sempat tengok result PMR aku, result SPM abang aku, result UPSR adik aku tahun depan.

A small dose of life.
Aku tahu, setiap kali mahu pulang ke Kuantan, dia akan tanya

"budak jurus, mek/awe, nak jadi apa besar nanti ?

Bukannya aku tak redha, aku cuma terfikir, kalau dia pergi, makan minum anak beranak siapa nak tanggung ?
Bukannya aku tak redha, aku cuma tak mahu menangis di hadapan khalayak ramai bila dia tiada.
Bukannya aku tak redha, aku cuma tertanya, kenapa dia pergi semasa semua tiada di sisinya.

dreaming of fields of cream
Aku bukan mempersoalkan takdir ni.
Aku cume rasa sedih, kali terakhir aku jumpa dia hidup-hidup, masa cuti raya tu haa.
Lost Lovers
I love being kids, they don't have to cry when they had to say goodbye to someone that they love.
I love being kids, they don't have to recite Holy Yaasin while crying.
I love being kids, they don't even have to do anything when someone that they love pass away.
I don't like being a teenager, I really am not ready, All i want is my innocence back.

0 comments: