Pages

Spread the words.

Daily Prophet.
SUNDAY : kita tukar skin

Friday, October 14, 2011

Day 12 — The person you hate most/caused you a lot of pain | Letter Challenge

A lot of person have cause myself a lot of pain.

AJ buat dalam list

  • Cikgu rumah sukan yang pernah marah aku dekat tapak perhimpunan-WTF. Tu bukan nama aku, buat apa aku nak mengaku. Dan harini dia marah aku sekali lagi.
  • Adik aku-Apesal dia cara sangat pasal laman sesawang aku ?
  • Bisul-Kau memang nak hidup sekejap kan ? Aku rasa nak maki je.
  • Crap-Tak habis lah dengan hidup kau yang berebut jantan tu.
  • New Student-Seluruh keturunan kau aku tak suke. Sumpah cakap.
  • Cikgu O-Ni lagi sorang, nasib baik kau ngajar aku masa primary school je. HUH, seksa hidup aku.
  • Judi-Bagus, kau tak sekolah sini dah. Kau memang kaki judi.

Dan dan dan, semua yang tak tahu kenang jasa aku. Dah. Aku malas nak berdendam. Tapi yang ni memang BLACKLLIST LA.

0 comments:

Obliviate